مقالات

گروه صنعتی ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیاتور كه اكنون بزرگترين توليد كننده انواع رادياتور هاي آلومينيومي، پكيج شوفاژ های ديواری و يكي از سه شركت برتر توليدكننده مشعل هاي صنعتي در جهان مي باشد، با همت بيش 1500 نفر از كارمندان و متخصصان، كارگران و همچنين توزيع كنندگان سخت كوش، خوشنام و پشت كار مديران در كنار سرمايه گذاری تدريجی پايدار با وجود ناپايداری های اقتصادی موجود دارای تاريخچه ای به شرح زير می باشد:

نگاهی گذرا به تاریخچه گروه صنعتی ایران رادیاتور

  • در سال 1358 شركت ايران رادياتور به علت عدم تخصص صنعت ريخته گری داخلی در توليد رادياتور های آلومينيومی و ورود آن از اروپا با يک ماشين و تعدادی كارگر ساختمانی در مساحتی حدود 1500 مترمربع در تهران تاسيس گرديد.
  • در سال 1359 اولين محصول رادياتور آلومينيومی داخلی وارد بازار گرديد و گرمابخش ساختمان ها در سطح كشور گرديد.
  • در سال 1366 به علت رشد سريع و كبود فضای توليد، كارخانه به شهر صنعتی رشت كه از نظر فضا قابل گسترش بود، نقل مكان كرد.
  • در سال 1369 به علت كيفيت عالی و قيمت های رقابتی و به ياری كمپين تبليغاتی “عمو يادگار” به بزرگترين توليد كننده صنايع گرمايشی تبديل گرديد و صادرات تولیدات به 30 کشور شروع گردید.
  • در سال 1370 شركت مشعل كار ری برای توليد مشعل های خانگی و صنعتی شروع به فعاليت نمود.
  • در سال 1378 شركت گيلان شكيبا برای توليد انواع حوله خشك كن شروع به فعاليت نمود.
  • در سال هاي 1379 الی 1384 از طرف وزارت بازرگانی به عنوان برترين صادر كننده سال معرفی گرديد.
  • در سال  1387 پيشرفته ترين آزمايشگاه تست انواع پكيج در سطح استاندارد های ملی برای هم سطح سازی محصولات با استاندارد های اروپايی تاسيس گرديد و همچنین توليد لوله های چند لايه شروع گرديد.
  • در سال 1393 توليد رادياتورهای پنلی فولادی شروع گرديد.
  • گروه صنعتی ایران رادیاتور با همکاری و همت والای پرسنل سخت کوش، صادق و نظرات متخصصان و تشویق دست اندرکاران با حمایت از مصرف کننده همواره سعی دارد محصول با کیفیت و بهترین قیمت، تولید و چرخ اقتصاد چرخیده و کمترین نیاز را به واردات و تولید های خارج از کشور داشته باشیم.

شایان ذکر است فروشگاه چشمک که همکاری خود را از سال 1369 با شرکت ایران رادیاتور آغاز نمود و امروزه جزء اولین نمایندگان این شرکت و نماینده فروش رسمی محصولات آن می باشد.

گروه صنعتی ایران رادیاتور

محصولات گروه صنعتی ایران رادیاتور

پکیج دیواری و زمینی:

یکی از محصولات با کیفیت و خوب شرکت ایران رادیاتور پکیج های دیواری هستند که در مرحله اول قطعات مورد نیاز برای ساخت پکیج دیواری به صورت SKD وارد شد. این قطعات از بهترین و با کیفیت ترین کشورهای تولید کننده آن ها سفارش داده شده به طوری که فقط موتور پکیج های دیواری از شرکت معروف آلمانی به نام WILLO خریداری می شدند. علاقه و پافشاری شرکت ایران رادیاتور در تامین قطعات از کشورهای صاحب برند و با کیفیت منجر به تولید محصولات ماندگار و با کیفیت و البته با دوام توسط این شرکت گردید.

پکیج گروه صنعتی ایران رادیاتور

مشعل های خانگی و صنعتی:

مشعل گروه صنعتی ایران رادیاتور

طراحان و صاحبان شرکت ایران رادیاتور تصمیم به طراحی و تولید مشعل های خانگی و صنعتی گرفتند و فعالیت خود را در این زمینه در همین سال آغاز کرده و خیلی زود در تولید مشعل های خانگی و صنعتی به برند معروف و مشهوری در دنیا تبدیل شدند. از جمله مشعل های گازی کازوئیلی دوگانه سوز و خط گاز…

رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی:

شرکت ایران رادیاتور یا گروه صنعتی ایران رادیاتور با تولید رادیاتورهای آلومینیومی به بزرگترین کمپانی تولید کننده این محصولات در کل خاورمیانه تبدیل شده است. شرکت ایران رادیاتور در بدو امر با استفاده از چند ماشین صنعتی و تعداد محدودی کارگر شروع به فعالیت نمود. در آن زمان صنعت ریخته گری در ایران پیشرفت چندانی نداشت و اغلب دستگاه ها و شیوه های ریخته گری از اروپا وارد می شد و ایران در ریخته گری رادیاتور های آلومینیومی هنوز به خود کفایی نرسیده بود. شرکت ایران رادیاتور در سال های اول در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع فعالیت خود را با امکانات محدود آغاز کرد و در سال ۱۳۵۹ اولین رادیاتورهای آلومینیومی تولید این شرکت وارد بازار ایران شد و در بین مصرف کنندگان با استقبال بسیار خوبی هم روبرو گردید. همچنین شرکت ایران رادیاتور نسل جدید رادیاتور یعنی رادیاتور های فولادی (پنلی) را با تولیدات گسترده و تخصصی خود گسترش داد.

رادیاتور آلومینیومی گروه صنعتی ایران رادیاتور

کولر گازی:

گروه صنعتی ایران رادیاتور اولین کولر گازی را تولید و در اختیار هموطنان ایرانی قرار داد. کولر گازی ایران رادیاتور با رده مصرف انرژی گرید +A و AA و A و B  و با ظرفیت های 9000 و 12000 و 18000 و 24000 و 30000 BTU/HR به صورت عملکرد گرم و سرد تولید و در بازار موجود می باشند، این مدل اسپلیت دارای کمپرسور GMCC شرکت توشيبا بوده در مدل روتاری تولید و عرضه می گردد.

کولر گازی گروه صنعتی ایران رادیاتور

شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید هریک محصولات شرکت ایران رادیاتور با ضمانت اصلی از طریق سایت تخصصی فروشگاه چشمک اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *